1 December

Idag ringde klockan vid 7, Har inte gått upp sårhär tidigt på ja vet inte hur länge. Men upp kom jag efter lite grymtande. Anledningen att ja gick upp så tidigt va för att ja skulle träffa studie och yrkesvägledaren i Alvesta för att snacka lite om de framtida studieplaner jag har. Tror kanske det klarna lite men vi får se vad det blir för nått och var jag läser.
Stack in en sväng i mataffären i Alvesta med. Framför mig i kön va det en mamma och en mormor och världens jobbigaste skrikande unge. Kanske 4-5 år. Stod och typ höll på att få panik på ungen som bara skrek och vägrade lyda. Det är vid sånna tillfällen man inte vill ha barn. Men det ändras ju snabbt när man ser en snäll och söt unge:)

Idag har jag tänkt vara duktig. Söka jobb, kolla utbildningar, måla klart rummet, Bestämma vilka grejjer jag ska ha i det nya rummet och vilka saker som åker ut eller ner i lådor och tillsist försöka få med storasyster den äldre hit!

Invigde min halsdukskrage som mamma stickat till mig, Den är så sjukt varm och skön så man vill inte ta av sig den:) Thank you mammi. Ett tips till er som vill ha nått att göra om kvällarna och som gillar och kan sticka. Jag som inte kan sånt lämnade över det till mamma men den var klar på typ 2 timmar.

Kiss and goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0