jädra väska

Färdigpackad och klar tänkte jag att jag skulle väga väskan. Sagt och gjort och vad tror ni vågen visar???? 22,7kg. Man får ha 20kg. Hur fasen lyckas man med detta? Det är ju på hemvägen man ska ha övervikt, inte på dit vägen....Men vi kom på att det som gör att den blir för tung är alla presenter som Maria ska få. Godis och böcker. Det väger endel. Men Johanna är snäll så ska få lägga lite i hennes väska och sen får jag ta en bakboken i handbagaget. Men fasen vad sur jag blir. Hur lyckas man?!

Vid denna tiden om ett dygn sitter vi på planet till Dubai. iiiiiiiiiiiiik

Kommentarer
Postat av: E

Ha det riktigt bra nu !! :) kraam

2009-02-17 @ 23:12:39
URL: http://theyarenotyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0