Ready to go!

Ready to go!

Japp här sitter man nu och väntar på att klockan ska bli lite mer så vi kan bege oss mot Göteborg! Har fortfarande inte förstått vad det är som sker men det kommer väl antagligen när vi kommer till flygplatsen.

Har sagt hejdå till alla man ska säga hejdå till. Eller inte ett redig hejdå till syster den äldre bara för att hon passade på att bli typ "magsjuk" lagom till igår. Men du får en extra stor kram när du läser detta;) Tack för nallebjörnen:D

Nu ska jag gå ock käka lite frukost och vara social med mina kära föräldrar. När jag skriver här nästa gång är jag antingen på någon flygplats eller så befinner jag mig i huset i Timaru:)

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vill du ha fler besökare till din blogg?? Besök denna sida och bli medlem då. Jag lovar att det funkar:) http://www.viraltrafik.se/?Ulrika89

2009-02-21 @ 17:29:39
URL: http://ulrika89.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0