090716

ett tag sedan jag skrev nu men jobbar hela tiden känns det som så hinner inte med så mycket annat än äta, jobba och sova. Inte van vid detta :P

Har hänt lite sen jag skrev sist. Har hunnit vara en sväng hos Fia. Textade henne vid tio över 7 på kvällen och frågade om hon ville hitta på nått och klart hon ville det så vid 8 var jag där. sen blev det många timmars prat, skratt och tonvis med te. Somnade väl runt halv 4 på natten. Hjälpte mycket som vanligt men nu är jag i lika stort behov av henne igen. Men så är det ibland.
I lördags träffade jag Jenny, David, Erik och Sandra en sväng. grillade och lite så. Lite senare kom även de andra grabbarna. Underbart kul hade vi men jag var helt slut. skulle nog inte kört hem för var nog en trafikfara. Men lyckades ta mig hem utan någon olycka.
I tisdags var jag på lager 157 med Jenny och David. Köpte mycket fina saker som jag är så nöjd med. Det bästa köpet var helt klart min snygga klocka som kostade 250 kr men som hade kostat 995kr. Allt jag köpte blev alltså billigare än vad klockan kostat från början. När vi kom tillbaka till växjö åkte vi till media markt och köpte min mobil.

Jobbar kväll idag men efter det är jag ledig hela 3 dagar. Någon som är partysugen?

Slänger in en bild på dagens outfit.



Tröja - hm
Jeansshorts - Thailand
Klocka - Lager 157 (Triwa)


Kommentarer
Postat av: Therese Turesson

Sv: Jaa, vi gjorde några mycket bra kap där! ;)

2009-08-02 @ 21:24:12
URL: http://thereseturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0