Twilight nummer 4

Ja jag trodde faktiskt på allvar att den tredje boken i serien Twilight var den sista. Slutet på den tredje boken gjorde mig så förbannad. Hur kan man sluta en bok på det sättet? Men nu har jag fått svaret. Lillasyster min sa nyss att det finns en fjärde så den har jag nu beställt. Kanske är lite efter men ja detta gjorde min kväll en aningens bättre! Är helt såld på böckerna och kan knappt vänta tills andra filmen kommer :)


Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer

Att vara oåterkalleligt förälskad i en vampyr är som en underbar fantasi och en mardrömsliknande verklighet.

Den hett efterlängtade avslutningen på Bellas och Edwards omöjliga kärlekshistoria avslöjar hemligheter och mysterier i denna romantiska saga som har förtrollat miljontals läsare världen över.

Bella slits mellan sin intensiva passion för Edward och en djup vänskap med Jacob. Året som gått har varit minst sagt omtumlande och fullt av längtan, saknad och förtvivlan.

Valet att ansluta till en mörk och förförisk värld av odödlighet eller att fortsätta ett mänskligt liv har blivit den tunna tråd som vampyrernas och varulvarnas öde hänger på.

Bellas val sätter igång en kedja av händelser som kommer att få oanade och förödande konsekvenser för alla inblandade




Nu vet jag vad jag ska göra när jag slutat jobba om dagarna !



Kommentarer
Postat av: Amanda

Dom är såååå bra!! :D

2009-06-14 @ 14:52:07
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0