var har året tagit vägen?

För prick ett år sedan var det man själv som sprang runt med sin vita mössa, fina klänning och var den lyckligaste! Shit var har året tagit vägen? Vad har jag gjort för nyttigt sen skolan tog slut? Knappt jobbat något, inte tjänat några pengar utan istället bara slösat. Är verkligen inte avundsjuk på dom som går ut detta året för jag vet vad som väntar stackarna som inte har något jobb. Men shit de sista veckorna i trean hade jag gärna haft igen! Studentdagen var en av de bästa dagarna i mitt liv! Så tror ni man kan få backa tillbaka tiden ett år så man kan få vara med om allt igen?




Kommentarer
Postat av: Jeanette!

Jag undrar också var året har tagit vägen! Tiden går alldeles för fort! :O Jag vill med backa tiden till de sista veckorna och studentdagen hade jag velat göra om flera gånger!! :)

2009-06-10 @ 21:35:42
URL: http://rainbowmagic.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jo med mig är det bra. Jobbar och sliter.. Året bara försvann och det värsta är att man inte har gjort nästan någonting..

2009-06-10 @ 22:02:21
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0