imorgon blir det bikinijakt och tjejkväll

imorgon tar jag min lilla bil och susar in till stan och syster den äldre. Dags att leta upp en ny bikini eftersom min andra är helt wierd. Typ som något gummi i bikinin har smällt så jag blir helt svart och kladdig när jag haft den. Trivdes tydligen inte i det extremt varma thailandet. Men har hittat en jätte snygg på hms hemsida som jag tänkte kolla om den finns i butiken. Håll tummarna! Sen för att kvällen ska bli lite roligare ringde jag och frågade tvillingen om jag kunde sova hos dom och det fick jag så gärna göra. Det visade sig nämligen att Jenny och Ida ska ha tjejkväll och jag fick så gärna vara med så jag befinner mig först på östregårdsgatan och sen arabygatan:) Tror min dag kommer bli perfekt!

Idag har jag inte gjort mycket mer än städat mitt rum för det har ju sett helt kaos ut. Försökte även städa min garderob vilket gick ganska bra men ja jag har alldeles för mycket kläder det är en sak som är säker! But i cant help it. i love clothes:) sen fick jag besök av en hund i sängen också. Det började åska och wilma är rädd för åska så hon fick så gärna komma upp i sängen lite men hon tar ju inte lite plats eller så. Men hon är väl som jag. Gillar helt enkelt att bre ut sig i en stor säng! Man blir ju som man umgås!

Nu ska jag dricka upp mitt vin och sen ska jag försöka läsa i twilight boken som jag lånat av syster den lika gamla!



en strand i Timaru, Nya Zeeland


Take care






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0