Partytime då systrarna Sjöström fyllde 20!

I lördags fyllde jag och tvillingen 20 år! vi börjar bli gamla det är bara rullatorn som fattas. Jag fick i alla fall min älskade snowboard så nu är jag redo för vintern som jag missade. Firade inte så mycket hemma eftersom vi firade oss i fredags så vid ett tiden drog vi in till stan för att gå på systemet men har ju gått och handlat vad jag vill de senaste 3 månaderna så det var inte så märkvärdigt. Sen åkte vi hem till Jenny och David för att ladda upp inför kvällen. Alla tre somnade en sväng på soffan/sängen. Sen kom Ida och Christian och vi började fixa oss iordning innan det blev dags för mat och givetvis en liten rom och cola på det. Sen vid 7 började folket komma och shit vad kul vi hade :) Att Angelica( tjejen vi träffade på flygplatsen i frankfurt) kom ner med sin kille och en kompis till honom var ett stort plus! Ja kvällen kan sammanfattas med skratt, dans, sång, alkohol :)Saknade dock vissa personer som befinner sig på typ andra sidan jordklotet. Men det var ändå bästa kvällen på jädrigt länge!





          
     

   




Take care


                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni hade ritkigt kul. Jag jobbade tyvärr, ha det bäst kram

2009-05-27 @ 18:44:49
Postat av: Anonym

Det ovanför var från mej glömde att skriva vem det var från.. hehe

2009-05-27 @ 18:47:37
Postat av: emelie

2009-05-27 @ 18:47:53
Postat av: Jeanette!

Grattis i efterskott! :)

2009-05-27 @ 23:08:49
URL: http://rainbowmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0