Sara Sjöström stolt bilägare

Japp ni läste rätt. Jag äger numera en ful men ändå söt liten vit golf - 88 eller ja den började inte köras förresn 89 så vi säger att den är lika gammal som mig :) Var och hämtade den igår så fick köra lite med den och shit det var kul. Kanske inte som att köra mammas cabbe men känslan av att det är bara min bil är ganska härlig! Pappa var ute och putsade på den hela kvällen igår och ska pyssla med den idag med. Pappa är så söt:)

Nu ska jag försöka dra mig upp ur äsngen och städa mitt rum. Det är kaos för har kläder överallt. De där med att packa upp en resväska är inte min starka sida!


 
slänger in en bild från Thailand :)



Take care



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad kul :D Kan du köra omkring med den hela sommaren :D

2009-05-28 @ 11:06:10
URL: http://mandizen.blogg.se/
Postat av: Therese Turesson

Haha, jag tycker att bilden visar ett mycket bättre "fordon"! ;D



Jag väntar också på att få hem en skitbil som blir min. Woho, sommarutflykter jappjapp! :D

2009-05-28 @ 11:30:44
URL: http://thereseturesson.blogg.se/
Postat av: Therese Turesson

Sv: En skrutten Volvo av något slag, i och med att vår "personliga mekaniker" har lättast att renovera Volvo-bilar i och med att han har tillgång till de delarna. Men verkar som att det tar lite tid ändå för pappa bara "ja men jag har ju snart sommarlov så då har vi ju två bilar hemma" men jag hoppas att det blir nån till sommaren ändå. Suck.

2009-05-28 @ 11:49:47
URL: http://thereseturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0